שירותי מחשוב ענן לעסקים

כל העסקים כיום עובדים על גבי מחשבים. לרוב העסקים יש לפחות אתר אינטרנט אחד ויש כאלו שכמה. המשותף לכולם, שהם צריכים אחסון של האתרים, של תעבורת הנתונים שבהם ושל תוכנות רבות. עסקים רבים לא יכולים להרשות לעצמם רכישה של שרת פיזי לא מבחינת העלויות ועלויות ההקמה וגם לא מבחינת מקום. ואם נודה על האמת, כיום, אף חברה, גם לא הקטנה ביותר וגם לא הגדולה ביותר, לא ממש חייבות שרת פיזי כאשר יש אפשרות לקבלת שירותי מחשוב ענן לעסקים.

מהם שרותי מחשוב ענן לעסקים?

שרותי מחשוב ענן לעסקים הם למעשה שירותים שבהם החברות והעסקים משתמשים לצרכים הממוחשבים שלהם בשרת וירטואלי בענן. השרת הווירטואלי הוא למעשה מערכת הפעלה שמוקמת על גבי שרת פיזי שנמצא בחוות שרתים של חברות העוסקות באחסון מהסוג הזה. החברה שרוכשת את שרותי המחשוב בענן, למעשה יכולה להתקין על גבי השרת הפיזי שהיא זוכרת בו מקום, את כמות השרתים הווירטואליים שהיא זקוקה להם.

שירותי מרכזייה בענן

כחלק משירותי מחשוב לעסקים, קיימת גם המרכזייה המותקנת בענן והיא מאפשרת לעסקים רבים לקבל יותר פונקציות שלא קיימות במרכזיות האנלוגיות של העבר.

האם שרותי מחשוב ענן לעסקים טובים כמו השרתים הפיזיים?

שרותי מחשוב ענן לעסקים מביאים איתם יתרונות הרבה יותר גדולים ממה שהשרתים הפיזיים מציעים. בשירותים אלו אין צורך במספר ימים להקמה כמו בשרת הפיזי, למעשה מספיקות רק כמה שעות שבהם מתקינים את מערכת ההפעלה. מעבר לכך, בגלל שמדובר בהקמה כל כך פשוטה, העלויות הן נמוכות בהרבה.

יתרונות נוספים של שרותי מחשוב ענן לעסקים הם האפשרות להתקין על גבי מערכת הפעלה אחת מספר תוכנות וחומרה. אלו שירותים מהירים מאוד וגמישים המאפשרים תוספת שרתים ומקום לפי הצרכים ותוך מספר שעות. אפשר לומר בפה אחד כי מדובר בטכנולוגיה מצוינת עבור עסקים קטנים, גדולים ובינוניים.

תוך כמה זמן ניתן להתקין עבור העסק שירותי מחשוב בענן?

למעשה, התקנה של שירותי מחשוב בענן היא לא סיפור גדול. התקנה כזו עורכת מספר שעות וזאת בניגוד להתקנה של שרת פיזי שהייתה לוקחת כמספר ימים. כיום מדובר בפרוצדורה מהירה וניתן להוסיף שרתים ווירטואליים נוספים לפי הצורך. עסקים רבים שנמצאים בשלבי גדילה ולא בטוחים עדיין בצרכים שלהם, יוכלו לבצע שינויים ותוספות של השירותים השונים עם הזמן.

תפריט נגישות