מרכזת הטלפונים NETO:VOICE הינה מרכזיית IP משוכללת המאפשרת חדשנות טכנולוגית.
מרכזיית הטלפונים נמצאה כמתאימה לארגונים קטנים וגדולים כאחד. למרכזיה עושר תכונות רב הניתן להטמעה עפ”י בחירת הלקוח.

ממשקי ניהול המעניקים שליטה נוחה לביצוע הפניות שיחה, שמיעת הודעות וכד'.

מספר שלוחות ללא הגבלה– סוף לעידן תוספות הכרטיסים למרכזיה.

שלוחות מרוחקות על גבי הסלולר,בית, סניף או מחשב נייד באיכות שמע גבוהה.

יתרונות מרכזיה בענן של AtarNET

לכל מרכזיה היתרונות שלה, אצלנו פשוט כל הפתרונות נמצאים במרכזיה אחת !

  •  חיוג ישיר למרכזיה לקבלת קו חוץ DISA.
  •  הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות בשלוחות – יתרון לחברות המחויבות לתיעוד
  •  התרעה על מיקום המחייג בתור ההמתנה וזמן ממוצע להמתנה.
  •  אפשרות לפתיחת הדלת הראשית.
  •  מגוון אפשרויות למוזיקה בהמתנה.
  •  שליטה מלאה על העברת שיחה (בתפוס, באין מענה וכד’).
  •  “תוכניות חיוג” מגוונות לחיוג עפ”י המסלול המשתלם ביותר.
  •  מנגנון ניהול ורישום שיחות.
  •  התממשקות למערכות CRM/Billing.
  •  חיוג ישיר מ- .Outlook
  •  פאנל מרכזנית תוכנתי- לחיווי שלוחות פעילות.
  •  חדרי ועידה וירטואליים ללא הגבלה – חסכון משמעותי בעלויות שיחה
  •  נתב שיחות IVR ללא הגבלה – אופציה לתכנות במצבים לא שגרתיים ועוד.
  •  פקס למייל או לחילופין מייל לפקס.- תמיכה תמידית בשרותי הפקסימיליה.
  •  העברת שלוחות בין משרדים ללא הגדרה מחדש או תיאום כלשהו
בחרו את התוכנית הטובה ביותר

אנו נהנים להתאים את האסטרטגיות שלנו כדי להציע לכל לקוח את הפתרונות הטובים ביותר הנמצאים בחזית הענף.

NETO:VOICE - PRO

120
חודשי - ללא התחייבות
  • כמות שלוחות: 5
  • דקות שיחה: 1000 דק שיתופי (ישראל)
  • שירות ותמיכה 24/7

NETO:VOICE - SMB

29
חודשי ללא התחייבות
  • כמות שלוחות: 1
  • דקות שיחה: 100 דק שיתופי (ישראל)
  • שירות ותמיכה 24/7

NETO:VOICE - ULTRA

220
חודשי - ללא התחייבות
  • כמות שלוחות: 10
  • דקות שיחה: 2500 דק שיתופי (ישראל)
  • שירות ותמיכה 24/7
WeCreativez WhatsApp Support
צוות השירות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיכם. תשאלו אותנו הכל!
? היי, קוראים לי סתיו. במה אפשר לעזור ?