// למה דווקא אנחנו

מהי חומת אש ? (firewall)

חומת אש היא למעשה סוג של מסנן מוגן, המגיע בתצורת תוכנה או התקן חומרה המשמשת מערכות מחשוב להגבלת גישה למידע מבחוץ ומניעת איומי האקרים.
 
הגנת של “חומת אש” Firewall בכניסה לארגון, שומרת היטב על הרשת הארגונית בחיבור מאובטח ומוצפן גם בין סניפים בתוך החברה (IPsec VPN), פיירוול לצורך עבודה מרחוק בצורה מאובטחת ובכך מאפשר למנהלים ועובדים לישון בשקט,חומת האש בודקת את כל המידע המועבר במערכת וקובעת אם הוא מכיל איומים,במידה וכן, היא חודלת את כל התהליכים הפוטנציאלים המאיימים על העסק.
ניסיון

הצוות הנהדר שלנו מונה יותר מ-15 מומחי מחשוב ופרויקטים, אבטחת מידע, תוכנה ורשת תקשורת.

תמיכה מהירה

אנו נעזור לך בכל האמצעים כדי לתת לך פתרונות ייעוץ, פתרונות ואבטחה 27/7

// איך נאבטח אתכם

אבטחת מידע היא פעילות שמטרתה הגנה על מערכות מחשב מפני סיכונים המאיימים עליהן.

אבטחה זו כוללת אבטחה פיזית של המבנה שבו נמצאות מערכות המחשב, אבטחה של מערכות החומרה והתוכנה ואבטחה של המידע שנאגר בהן: מאגרי מידע רבים, המשמשים יחידים, תאגידים, ומדינות, נמצאים על גבי מחשבים בעלי גישה לאינטרנט.
 
בנוסף, גם למאגרים המבודלים מהאינטרנט ניתן לגרום נזק באמצעות גישה ישירה שאינה באמצעות הרשת. מאגרי מידע אלו כוללים מידע אישי, עסקי וביטחוני. מרכיב מרכזי של תחום אבטחת המידע הוא הגנה על מאגרי מידע אלו מפני גישה בלתי מורשית למידע.
 

מבין כל זה נוכל בחומת האש לבצע את כל האפשרויות כגון

  • מניעת עומסים וצווארי בקבוק ביציאה לאינטרנט, ניהול רוחב פס, חסל סדר תופעו, של גלישה איטית, המערכת פיירוול מאיצה את גלישת האינטרנט ע”י הבטחת רוחב הפס המתאים לאפליקציות השונות בארגון.
  • הגדלת רוחב הפס וגיבוי למקרה של נפילה באמצעות שני חיבורי אינטרנט
// אנחנו בטוחים שיש לכם שאלות או התייעצות עם מוחמה

צרו איתנו קשר עכשיו