עסקים זקוקים למרכזיה חכמה שתעזור להם לנהל באופן חכם, נכון ויעיל את השירותים הניתנים לעסק. המטרה לעזור לעסקים לנתב שיחות בצורה חכמה ולייעל את שגרת הטלפוניה שבעסק. כיום, מרכזיה וירטואלית היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבור עסקים ויש לה המון יתרונות טובים וברורים.

מה היתרונות שיש כיום למרכזיה וירטואלית?

למרכזיה הוירטואלית יש המון יתרונות. תחילה נסביר כי בעבר הנושא של מרכזיה היה מאוד מסורבל ומוגבל מהסיבה שהיו צריכים להקים מערכת שלמה פיזית בעסק. כיום אין צורך בכך. שרת המרכזייה הפיזי נמצא בחוות שרתים חיצונית ועל גביו משודרת אל העסק המרכזייה הוירטואלית.

בצורה כזו, היתרון הוא ברור, העסק נהנה מחיסכון עצום של הקמת מרכזיה פיזית. העלות הראשונית היא נמוכה וגם העלות החודשית אינה גבוהה ביחס למרכזיה הפיזית. מעבר ליתרון של חיסכון, יש המון שירותים שניתן לקבל באמצעות מרכזיה וירטואלית.

השירותים שניתן לקבל ממרכזיה וירטואלית

ניתוב שיחות – נווט שיחות חכם באמצעות תפריט קולי שמעביר את השיחה הנכנסת אל השלוחה הרלוונטית. ניתוב השיחות יכול להיות גם יותר מתוחכם ולעבור בין מחלקות מסוימות שהוגדרו מראש.

שמירת מידע – מרכזיה וירטואלית יודעת לשמור מידע על שיחות שלא נענו וכך אתם יכולים להשיב מאוחר יותר. שמירת המידע יכול להתבצע בטלפון עצמו או ישירות אל המייל.

הגדרת ניתוב שיחות ספציפי – לא כל עובדי החברה יקבלו את השיחות שמגיעות. ניתן להפנות שיחות מסוימות לעובדים או מחלקות מסוימות. ניתן גם לשנות את הניתוב במצבי עומס ואת כל זה לבצע דרך המחשב.

דואר קולי שעובר למייל – מרכזייה וירטואלית יודעת להעביר דואר קולי שנכנס אל הדואר האלקטרוני כקובץ שמע. במקום שתנהלו את החזרה ללקוחות שהשאירו הודעה מכל מיני מכשירים, אתם יכולים לנהל זאת דרך המייל.

שיחות ועידה – ניתן לבצע שיחות ועידה עם מספר משתתפים ומכל מקום. אין זה משנה אם אתם נמצאים במשרד או לא, יש באפשרותכם לנתב את השיחות אליכם לנייד וגם לבצע שיחות רבות משתתפים בקלות.

גמישות למכשירים נוספים – המרכזייה הווירטואלית אינה מוגבלת רק לטלפונים נייחים. למעשה ניתן לחבר אותה לכל סוגי המכשירים, בין אם מדובר בטלפונים ניידים, טאבלטים או מחשבים. כמו כן, ניתן לקבל שיחות מרחוק כאשר אנכם במשרד.

תפריט נגישות