שירותי מחשוב לעסקים קטנים

עסקים קטנים וחברות הייטק בתחילת דרכן רוצות לגדול ולממש את הפוטנציאל שלהן, אך לעת עתה הן ממשיכות לפעול בקטן עד שהן יגיעו לשלבי גדילה. עם הזמן, הצרכים הממוחשבים של עסקים אלו גדלים ומעסק פשוט הם הופכים לעסקים שזקוקים לשירותי מחשוב לעסקים קטנים.

לאילו צרכים שירותי מחשוב לעסקים מתאימים?

שירותי מחשוב לעסקים קטנים הם למעשה לב העסק. כל עסק בתחילת דרכו שמעוניין לגדול, חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. יותר מזה, יש עסקים קטנים שכחלק מהגדילה שלהם והשיווק שהם עושים, זקוקים למספר אתרי אינטרנט במגביל ואלו זקוקים לשרתים ווירטואליים שיצליחו להחזיק את תעבורת הנתונים שלהם. כמו כן, עסקים שבהם יש צורך במרכזיית טלפוניה, יכולים להשתמש בשירותי השרת הווירטואלי גם לצרכים אלו.

האם שרת ווירטואלי לעסק טוב יותר משרת פיזי?

מבחינת כוח העבודה, לא משנה אם מדובר בשרת פיזי או שרת ווירטואלי, שניהם חזקים באותה מידה, כאשר לשרת הווירטואלי יש עוד מספר יתרונות חשובים.

השרת הווירטואלי הוא מהיר מאוד, ניתן לבצע לו גיבויים ושינויים בכל עת ובקלות. בתוך מספר שעות ניתן להוסיף שרת חדש או לשנות את זיכרון ה-RAM שלו לפי הצורך.

ניתן להוסיף שרתים ווירטואליים בתוך מספר שעות ולפי צרכי העסק. אין צורך בהתקנת שרת פיזי שעלותו גבוהה ומצריכה גם התקנה.

עסקים שזקוקים לגמישות יהנו מאוד מהשרתים הווירטואליים שמאפשרים הוספה או הורדה של שרתים לפי הצורך.

העלות של השרת הווירטואלי הוא נמוך בפער מהשרתים הפיזיים והוא לא מצריך מקום פיזי בעסק עבור השרת. העסק לוקח את השירותים האלו מספק חיצוני ונהנה מכל העולמות של השרת הווירטואלי.

מה צריך כדי לקבל שירותי מחשוב לעסקים קטנים?

אם אתם עסק קטן ואתם זקוקים לשירותי מחשוב, עליכם לפנות לספק חיצוני שמעניק שירותי שרתים. לספקים אלו יש חוות שרתים שעל גביהם מתקינים את השרת הווירטואלי. בעל העסק מקבל את השרת הווירטואלי כמערכת הפעלה שעליה נמצאות התוכנות שלו ותעבורת הנתונים שהוא משתמש בה בעסק. מדובר בעלות חודשית דיי נמוכה ביחס לשרת פיזי פרטי שהיו מתקינים בעבר בחברות גדולות. בדרך כלל מדובר על עלות חודשית שמשלמים לחברה הספקית.

תפריט נגישות