מהי מרכזיה בענן?

בעבר וגם כיום תקשורת היא המאפיין העיקרי של עסקים עם הלקוחות שלהם. דרך יצירת התקשורת היא חשובה מאוד עבור עסקים ויש לשים דגש על היעילות שלה. בעולם המודרני, כאשר הטכנולוגיה הממוחשבת מתקדמת, אתם יכולים לעבור לשירותי מרכזיה בענן שנחשבים כיום לדור הבא של מערכות הטלפוניה המתקדמות עבור עסקים.

מרכזייה בענן היא למעשה סוג של מרכזיה וירטואלית המחוברת לשרתי תקשורת גדולים. השרתים הגדולים נמצאים בחברת שרתים ואתם מקבלים שירותי מרכזיית טלפוניה לכל הטלפונים שלכם בעסק.

אילו אפשרויות יכולה לספק לכם מרכזיה בענן?

כאשר אתם מחוברים למרכזיית טלפוניה בענן, אתם יכולים להנות ממגוון שירותים בניהם:

ניתוב שיחות – נווט שיחות חכם באמצעות תפריט קולי שמעביר את השיחה הנכנסת אל השלוחה הרלוונטית.

שמירת מידע – מרכזיה בענן יודעת לשמור מידע על שיחות שלא נענו וכך אתם יכולים להשיב מאוחר יותר.

הגדרת ניתוב שיחות ספציפי – לא כל עובדי החברה יקבלו את השיחות שמגיעות. ניתן להפנות שיחות מסוימות לעובדים או מחלקות מסוימות.

דואר קולי שעובר למייל – מרכזייה בענן יודעת להעביר דואר קולי שנכנס אל הדואר האלקטרוני כקובץ שמע. במקום שתנהלו את החזרה ללקוחות שהשאירו הודעה מכל מיני מכשירים, אתם יכולים לנהל זאת דרך המייל.

שיחות ועידה – ניתן לבצע שיחות ועידה עם מספר משתתפים ומכל מקום.

 

יתרונות המרכזייה בענן
למרכזייה בענן יתרונות רבים. תחילה, היא אינה זקוקה למיקום פיזי אצל בעל העסק. הכל מתנהל באופן וירטואלי, בניגוד למרכזיות האנלוגיות הישנות. שנית, היא מאפשרת כל כך הרבה אפשרויות שעוזרות לעסק, הרבה מעבר לתכונות והשירותים שהזכרנו קודם.

כמו כן, מרכזייה בענן מאפשרת לכם לחסוך בעלויות. אין צורך בהתקנת ציוד יקר ערך. ההוצאה היחידה היא בדרך כלל מכשירי הטלפוניה ותשלום חודשי קבוע לחברה שבה מתנהל השרת. מעבר לכך, ההתקנה היא מהירה ופשוטה ואינה מצריכה התקנה של פריטים מסוימים או חומרה וכדומה. התחזוקה ממש פשוטה וכל עדכון של המערכת נעשה לרוב באופן אוטומטי.

למערכת טלפוניה בענן יש גם ניידות והמון גמישות. אם העסק עובר דירה, הטלפוניה עוברת יחד אתכם, רק שאתם לא מרגישים במעבר זה כי היא וירטואלית ונמצאת אתכם בכל מקום שבו העסק נמצא. המערכת מגובה, המידע שלה מגובה ואפילו ניתן לבצע ניטור ובקרה.

תפריט נגישות