מרכזיה לעסק

העסק שלכם נותן שירות? אתם זקוקים למערכת טלפוניה איכותית שתיתן מענה רחב עבור הלקוחות שלכם? כנראה שמה שאתם צריכים זו מרכזייה לעסק. נשאלת השאלה, איזו מרכזיה כדאי לרכוש? כמובן שיש כיום את המרכזיות האנלוגיות המוכרות מהעבר ויש גם עוד אפשרות מתקדמת לעסקים שהיא מרכזיות ip בענן.

מה ההבדל בין המרכזייה האנאלוגית למרכזייה בענן?

מרכזיה אנלוגית פועלת בשיטה הישנה של חיבור מכשיר קצה אל ארון תקשורת קווי. מרכזיה זו פעלה במשך שנים בצורה טובה, אך עם ההתקדמות הטכנולוגית הממוחשבת, נראה כי כיום מרכזיה לעסק שהינה איכותית וטובה יותר היא כמובן מרכזיית איי פי בענן. מרכזיה זו  ×˘×•×‘דת ב׊יטה וירטואלית והיא למעשה מותקנת על גבי ׊רת וירטואלי ובו מקום אחסון רחב שבו אפ׊ר לקבל מגוון שירותים שלא קיימים במרכזיה האנאלוגית.

אילו שירותים מתקדמים ניתן לקבל במרכזייה בענן?

אם בעבר מרכזיה אנלוגית ניווטה שיחות לפי בחירת שלוחה, הרי שכיום במרכזיית ענן אתם שולטים בניווט השיחות ויכולים לשלוח שיחות מסוימות למחלוקות מסוימות ולמנוע משיחות אחרות להגיע אליהן. כמו כן, ניתן לקבל שירותים מהמרכזייה הוירטואלית בענן לכל מקום. עובדי העסק ובעל העסק לא חייבים להיות פיזית במקום כדי לקבל שיחות, ניתן לנתב את השיחות אל המכשירים הניידים שלהם בקלות. מעבר לניווט השיחות המתקדם, יש אפשרות לנהל מערך שלם של הודעות במצבים שבהם לא ניתן לקבל שיחות. ההודעות מגיעות לקובץ שמע אל תיבת המייל וכך ניתן לחזור אל השיחות כחלק מיום העבודה.

עלות מרכזיית ענן לעומת מרכזייה אנאלוגית

עלות של מרכזיית ענן נמוכה בהרבה מהעלות של המרכזייה האנלוגית. מרכזיה אנלוגית מצריכה התקנה פיזית של ארון תקשורת וחיבור אל מכשירים פיזיים במשרדים השונים. מדובר בעבודת התקנה של מספר ימים שעשויה גם להשבית את המשרד וגם עולה הרבה כסף. לעומת זאת, מרכזיית ענן הפועלת על גבי שרת וירטואלי שאותו ניתן להתקין תוך מספר שעות. במקרה זה אין צורך להתקין כל דבר פיזי משום שהשרת הווירטואלי נמצא על שרת פיזי בחוות שרתים מחוץ לעסק. עלות ההתקנה נמוכה וכך גם העלות החודשית על השרת הפיזי.

כיום אפשר לומר בביטחון מלא כי מרכזיית ענן היא ללא ספק מרכזיה משתלמת לעסק. יש לה הרבה יתרונות והיא ללא ספק קידמה טכנולוגית מבורכת עבור העסקים השונים.

תפריט נגישות