שירותי it לעסקים

מהם שירותי it?

שירותי it הם למעשה פתרונות מחשוב איכותיים עבור עסקים המאפשרים להם לנהל את המידע שלהם והתקשורת מול הלקוחות שלהם בצורה איכותית וחכמה. בעזרת שירותי it לעסקים, יש באפשרותם לנהל מידע, לשמור מידע, לגבות אותו ואף לייצא אותו.

למה כל עסק חייב שירותי it?

כאשר אנו חיים בעולם גלובלי, טכנולוגי, מהיר שכולו מושתת על רשת האינטרנט, הרי שאנו חייבים לדעת לנהל את המידע שלנו והתקשורת מול הלקוחות שלנו בצורה מהירה ויעילה שתואמת את העולם הזה. כאשר זה לא כך, ואנו לא חלק מהקדמה הזו, הרי שאנו נמצאים מאחור ולא מאפשרים לעסק שלנו לצמוח כפי שהוא ראוי בעשור השלישי של שנות האלפיים. עסק שמשתמש בשירותי it לעסקים הוא עסק שמתייעל ומאפשר ללקוחות שלו לקבל יותר.

אילו שירותים נכללים בתוך שירותי it לעסקים?

פתרונות מבוססי ענן לתקשורת – מרכזיות ענן, הקמת שרתים

הגנת נתונים – גיבוי הנתונים ואבטחת מידע שתדאג שהמידע של העסק מאובטח גם כאשר יש פריצות סייבר.

מכירה של אביזרי תקשורת מתקדמים – סיבים אופטיים, נקודות מחשב, סידור ארונות תקשורת, הקמת תשתיות תקשורת בין מחשבים.

תמיכה 24\7 – של צוות מקצועי שיכול לעזור בכל תקלה מחשובים הקשורה בתקשורת ה-it בעסק שלכם.

השירותים הם רבים וניתן להתאים עבור כל עסק את המענה הנחוץ עבורו בעסק.

כל היופי הוא בטכנולוגיה שמאפשרת גם חיסכון בעלויות

כל עסק מחפש ייעול בעבודה לצד חיסכון בעלויות. אם בעבר עסקים היו צריכים להתקין מערכות חכמות פיזיות לשמירת המידע שלהם, כאשר העלויות היו גבוהות מהרגיל, הרי שכיום, הכל עובד באופן וירטואלי בענן ומאפשר חיסכון עצום של עלויות הקמה. כיום, בתשלום חודשי יחסית נמוך, ניתן לקבל שירותי it לעסק מתקדמים מאוד, יעילים וגמישים.

כל עסק יכול לעבור ממקום למקום ללא כל בעיה או תלות במערכת פיזית שיש להקים מחדש. כמו כן, כל עסק יכול תמיד להוסיף לשירותים ה- it מערכות נוספות שמתבססות גם הן על ענן, מבלי להתלבט על כך, כי למעשה אין מה להפסיד. אין עלויות הקמה פיזית ולכן ניתן בכל שלב להוסיף שירות שזקוקים לו ובכל שלב להפסיק שירות אחר שכבר לא מקיים את צרכי העסק. הכל גמיש ונוח.

תפריט נגישות