שרת vps הוא למעשה שרת וירטואלי שמוגדר על גבי שרת פיזי שנמצא בחוות שרתים. השרת הווירטואלי מאפשר לעסקים ליצור גיבויים ולעלות את המידע של האתר שלהם ללא כל בעיה. הוא גם מאפשר להריץ מספר תוכנות יחד על אותו השרת. השרת הווירטואלי משרת בצורה טובה מאוד עסקים רבים כיום והוא האפשרות המוצעת הטובה ביותר לייעול שירותי המחשוב של העסק.

מה היה לפני שהיו שרתים וירטואליים?

לפני שהיו שרתי vps, עסקים השתמשו בשרתים פיזיים. מדובר בשרתים גדולים שהיו צריכים לשבת באתר העסק. ההקמה שלהם הייתה יקרה מאוד ואם העסק עבר מקום, הרי שהיו צריכים לבצע הקמה מחדש שהעלויות שלה היו גבוהות.

מה יש כיום?

כיום עסקים רבים מוותרים על השרתים הפיזיים ומעדיפים להשתמש בשרתי vps ווירטואליים אשר לא זקוקים להקמה מיוחדת, אלא רק להגדרה. שרת vps למעשה יושב על גבי שרת פיזי, אך הוא נמצא בחברת שרתים שנמצאת מרחוק. אם יש צורך לעבור ממקום למקום, אין צורך בהקמה מחדש, פשוט עוברים אל המקום החדש והשרת עובר יחד אתכם. הגמישות, הנגישות והאפשרויות שנותן לכם השרת הופכים אותו ליעל מאוד עבור העסקים השונים.

היתרון הגדול בשרת vps

היתרון הגדול של שרת vps עבור עסקים זו העלות הנמוכה של ההקמה והתחזוקה. בעלות חודשית יחסית נמוכה ניתן לשלם לחברה שיש לה שרת פיזי ולהתקין מספר שרתי vps לפי הצרכים של העסק. מעבר ליתרון זה, לשרתי VPS יש יתרונות רבים אחרים. הם מהירים מאוד ומספקים עבור עסקים בדיוק מה שהם צריכים. ניתן תמיד לעבור לשרת חזק יותר או גדול יותר מבלי לעשות פעולה דרסטית שעולה כסף רב.

מהם הצרכים של העסקים השונים משרתי vps

לכל עסק צרכים שונים משרתי vps. כל עסק מגדיר לעצמו מה הוא צריך להריץ על השרת ולפי זה חברת השרתים תציע את חוזק השרת. החוזק תלוי במעבד, שטח האחסון וזיכרון הרם שנמצא בשרת הפיזי. את הגדרות אלו ניתן לבקש מחברת השרתים ולראות מה היא מציעה. לפי זה גם תוכלו לבחור בחברת שרתים שיש לה את האפשרויות המדויקות לצרכים של העסק שלכם. יחד אתכם חברת השרתים תגדיר את הצרכים ותבצעו התאמות.

תפריט נגישות