שירותי מחשוב לעסקים

כל עסק צריך שירותי מחשוב לעסקים הכוללים בתוכם שמירת מידע, הגנה על המידע, פתרונות אינטרנטיים חזקים ויעילים, מערכות איכותיות לניהול לקוחות ומערכת טלפוניה חכמה. אם העסק יחפש כל שירות בנפרד, הוא יצטרך להיות בקשר עם המון ספקים. הדבר החכם ביותר עבור כל בעל עסק הוא רכישה של שירותים אלו תחת קורת גג אחת! חברה העוסקת בעל שירותי המחשוב לעסקים בצורה מקצועית, בדיוק כמו שאנו מציעים בחברת AtarNET.

ביטוח סייבר לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים כוללים גם שמירה על נתוני העסק והמידע שלו. כחלק מהשמירה על המידע, כדאי לדעת כי ברגע האמת, בעת מתקפת סייבר, תזדקקו לטיפול של אנשי מקצוע איכותיים בתחום ועלולות להיות לכם הוצאות רבות. ביטוח סייבר יבטיח שתצאו מהסיפור הבעייתי הזה ללא הוצאות ונזקים כספיים.

פתרונות טלפוניה בטכנולוגיית ענן

  • מערכת ניהול לקוחות בוואטאפ

ממשק ייחודי שמעניק ללקוח ערוץ תקשורת מהיר עם העסק שלכם. ממשק זה מאפשר מענה על ידי מספר משתמשים, ניהול משתמשים, תיעוד שיחות, העברת פניות, חיבור למערכת הלקוחות הארגונית ובוט אוטומטי שנותן מענה ועונה תשובות לשאלות ידועות מראש.

  • שירות קבלת הודעות עבור המשרד כשאין מענה

שירות מעולה המאפשר לקחת הודעה וירטואלית באמצעות תסריט שיחה מובנה. בסיום לקיחת ההודעה היא תעבור לגורם המטפל שהגדיר הלקוח בהשארת ההודעה, העברה לגורם מטפל במידה ומדובר בענייני חירום והעברת תמלול שיחה למייל מוגדר.

הגנת נתונים

כל עסק זקוק להגנה על הנתונים שלו כדי לשמור על המידע הפרטי שלו ושל הלקוחות שלו. הגנת נתוני תיבת המייל, גיבוי מידע לשרתים חיצוניים, הגנות חכמות ומתקדמות לעסק והגנה ואבטחה מפני תקיפות הם שירותים שכל עסק חייב שיהיו לו. 

התקנה ותחזוקה של אביזרי רשת

  • סיבים אופטיים

טכנולוגיית הסיבים האופטיים היא הטכנולוגיה הטובה ביותר כיום. טכנולוגיה זו חסינה בפני הפרעות חיצוניות, לא פולטת קרינה, מאפשרת הגנת נתונים מוגברת ומהירות גלישה גבוהה מאוד.

  • סידור ארונות תקשורת

ארונות תקשורת שאינם מסודרים עלולים להוות בעיה והמון בלגן בעסק. סדר מקצועי שלהם הוא שירות שכל עסק זקוק לו.

  • יצירת ר׊ת מחשבים

זקוקים לרשת מחשבים עבור העסק שתאפשר לכל המחשבים שלכם לתקשר יחד? זהו ללא ספק שירות מומלץ עבור עסקים שיש בהם מספר מחשבים.

תפריט נגישות