AtarNET מחזיקה במחלקת שירות ותמיכה ללקוחות פרטיים
הקורונה (COVID-19) עיצבה את חיינו מחדש וכך גם את הצד הטכנולוגי שלנו.
אחרי שנים של ניסיון והבנת צורכי הלקוח הגענו לנוסחה המנצחת לתת שירות גם ללקוחות פרטיים.

פיתחנו מודל עבודה למתן תמיכה ושירות Online Support למתן פתרונות של 95% מתקלות התוכנה במחשב מחיבור מרחוק.

ואם צריך נדאג שטכנאי מחשבים יגיע לביתכם ויטפל בכל סוג של תקלת חומרה / תוכנה באדיבות ובמקצועיות עד לפתרונה המלא.

אנחנו עושים פשוט הכל

אין תקלה שאי אפשר לפתור, ובטח מרחוק בזמן תגובה קצר.
הנה חלק מהדברים שאנחנו מסוגלים לפתור מרחוק ולקצר לכם את ההמתנה.

התקנות תוכנה

רכשתם תוכנה חדשה ומתקשים בהתקנה חדשה או שדרוג אנחנו כאן

אבטחת מידע

אם הטכנולוגיות של היום אבטחת המידע בבית חשובה לא פחות

תקלות תוכנה

ידע רב בטיפול כל התוכנות כגון: Office, Zoom, Photoshop וכו'

מערכות הפעלה

טיפול ותחזוקת מערכת הפעלה, בדיקת וירוסים ואופטימיזציה
בחרו את החבילה שמתאימה לכם

הרכבנו מספר חבילות online expert שאנחנו חושבים שעסק צריך, זה אומנם לא כולל הגעה ללקוח כי אנחנו חושבים ש-99% מהתקלות אפשר לפתור מרחוק ומיותר לשלם על משהו שלא באמת מקבלים, וגם אם כן תצטרכו טכנאי או מומחה לשטח תמיד אפשר להוסיף.

NETO:HOME SUPPORT Family

1350
15 שעות
  • NETO:HOME Support Family כוללת שירות ותמיכה עד-5 מחשבים.

  • תוספות:
    תוספת שעת HOME Support נוספת: 90₪

NETO:HOME Support Basic

550
5 שעות
  • NETO:HOME Support Basic כוללת שירות ותמיכה עד-1 מחשבים.

  • תוספות:
    תוספת שעת HOME Support נוספת: 110₪

NETO:HOME Support Plus

990
10 שעות
  • NETO:HOME Support Plus כוללת שירות ותמיכה עד-3 מחשבים.

  • תוספות:
    תוספת שעת HOME Support נוספת: 99₪
NET:MAGAZINE

מאמרים וידיעות ומידע מקצועי לשימוש יום יומי

WeCreativez WhatsApp Support
צוות השירות שלנו כאן כדי לענות על שאלותיכם. תשאלו אותנו הכל!
? היי, קוראים לי סתיו. במה אפשר לעזור ?